Aktiviteter

I Tarm Frimenighed er der flere muligheder for at mødes. Vi mødes alle til gudstjeneste om søndagen og derudover mødes man til forskellige aktiviteter i løbet af ugen. Du kan orientere dig om nogle af disse aktiviteter herunder. Er du interesseret i at vide mere er du meget velkommen til at kontakte den person som står anført som kontaktperson for den pågældende aktivitet.

Gudstjeneste

med børnsamling

De fleste søndage kl. 10.30 mødes menigheden til gudstjeneste på Seniorgården i Tarm.

Prædiken, sang, musik og vidnesbyrd er nogle af de elementer, du kan møde i gudstjenesten og som kan vise, at livet med Gud er værdifuldt.

Mens de voksne hører en prædiken er der børnesamling for de yngste

Vi lægger vægt på, at der er flere fra menigheden, som aktivt medvirker i gudstjenesten.

Vi har den glæde, at benytte os af forskellige prædikanter fra bl.a. Luthersk Mission.

Du finder oversigten over tid og dato for gudstjenesterne under kalender eller til udskrift.

Børneklubben Spiren

Er du fra 3 år til og med 3. klasse er børneklubben Spiren noget for dig!

Vi leger, synger, hygger, hører superspændende bibelhistorie, spiser kage, tager på udflugt mm. Vi mødes hver anden onsdag kl. 16.00-17.10 i Skolegade 20.

Se program her.

Kontaktperson: Hanne Karlsen 50 57 74 42

Juniorklub

Går du i 4 til 6 klasse er juniorklubben noget for dig!

Vi mødes hver onsdag i Skolegade 20 kl. 19.00-20.45. Vi hører bibelhistorie, hygger, synger, tegner, laver sport, stylter eller andre sjove ting. Vi glæder os til at se dig. Vi spiser forresten også kage!

Se program her

Kontaktperson: Peder Schmidt 29 92 53 71

Teenklubben
"Between"

Tirsdag kl. 19,30 mødes vi i teenklubben.

Sang, kage, bibel, hygge og mange andre ting er noget af indholdet. Vi er en flok "friske" ledere, der gerne vil være sammen med dig og udfordre dig på spil, fællesskab og dit forhold til Gud. Aldersgruppen er 7 til 9 klasse. Vi glæder os til at møde dig.

Se program her

Kontaktperson Majbritt Andersen, 53 37 67 17

Cellegruppe

Vi vil gerne i Tarm Frimenighed tilbyde alle at være en del af et lille fællesskab i form af en lille gruppe på 8-10 personer i en cellegruppe. Her har du mulighed for at dele tro og liv mere personligt end i gudstjeneste fællesskabet. I hver enkelt cellegruppe aftaler I, hvor ofte I mødes og i cellegruppen afstemmer I forventninger med hinanden. Udover at mødes til bibel og bøn kan cellegruppens fællesskab fx bestå i at:

• besøge og invitere hinanden/ spise sammen.

• at hjælpe hinanden med praktiske ting.

• at leve med i hinandens liv og hverdag fx med sms/tlf. kontakt.

• at opleve sammen.

Cellegruppelederen har mulighed for at rådføre sig med kontaktpersonen fra menighedsrådet, hvis der opstår udfordringer som cellegruppen ikke selv kan løse. Ligeledes kan cellegruppen blive kontaktet for at optage nye medlemmer eller for at være med i en evt. cellegruppe deling.

Du er altid velkommen til at kontakte Vibeke på 61349790 hvis du ikke er i en cellegruppe og ønsker at komme med i en.

Ved optagelse som medlem i Tarm Frimenighed vil du også blive spurgt, om du ønsker at være med i en cellegruppe.

Kontaktperson:

Andreas Kammersgaard Ipsen, 2818 1577, andreas@tarmfrimenighed.dk

Tarm Frimenigheds Unge

Skjern-Tarm LMU

LMU er et tilbud til dig som ønsker at være sammen med Jesus, sammen med andre unge. Vi mødes hver tirsdag 19:30 i LM´s missionshus i Skjern, hvor vi har et varieret program bestående af aftener, hvor der kommer en kristen ud og taler om et emne fra bibelen, eller i livet med Gud, vi kan have bibelstudieaftener, hvor vi studerer et emne i bibelen, vi synger, ser film, spiller, spiser kage, drikker kaffe, og har det rigtig hyggeligt.

LMU er en forening for de unge. Aldersgruppen er fra 10 klasse og indtil du føler dig for gammel. Hvis du tænker "jeg er da egentlig ikke kristen, så det er nok ikke noget for mig" så tager du fejl! LMU er for alle, indenfor aldersgruppen.

Vi håber på at se dig.